Tjenare

Riktigt länge sen nu igen, har haft fyra veckors apu nu, saknar stället redan och tag farväl med kramar och tårar!
Jag till ett av barnen: kan inte jag få en kram nu när det är min sista dag?
Barnet: Jaha, ska du åka hem till Lillemor?
Lillemor är en som jobbar där som går i pantion idag , söt unge men dit ska jag då verkligen inte :)
Nej känns som man skulle vilja ha några veckors praktik till, men ska nog dit på måndag igen för måste göra klart mina apu-uppgifter och hämta pappaer för min handledare är inte varit där den sista veckan, bra va!
Nej idag ska jag bara ta det lungt, packa och fixa lite saker för imorgon så drar jag till ett av mina favorit ställen på hela jorden! Och är nog ingen som kan gissa vad det är häller så kan ju lika gärna säga, jag ska till Trysil, fast bara över dagen då men ska bli super! Åker upp med pappas jobba, med pappa och min lillebror så kommer bli fint att ha en skön dag där uppe med sol hela dagen som det ser ut nu, stek!
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0