Nu är det vår, för idag firades det!

Jobbat hela dagen och bleven lite extra lång dag, 10 timmar idag ;) Fast nu är man ju lite slut i huvudet och fötterna gör ju bara lite ont men man överlever! Hade iallafall riktigt kul idag på jobbet, som vanligt, fast idag var det en liten speciell dag för idag firade vi in våren :D Det var Vali som jobbar där som hade med sig glass, för i hans hemland (Bulgarien om jag inte minns helt fel) så firar man in våren jämt den första mars och då ger man sina nära och kära en liten present som man vet att dom tycker om och Vali vet om att vi svenskar älskar glass så då bjöd han på det, snäll han är :)
Imorgon är jag iallfall ledig och resten av veckan med, och idag har jag namnsdag och i namnsdags present fick jag långkalsånger av min mor, fint!!
Nej får se, imorgon blir det kanske att sitta ute i backen och steka lite eller bara vara hemma och ta det lungt, får se vad dagen erbjuder! :)
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0