Vill bli frisk och det är nu.

Idag var jag till doktorn igen, fick inget riktigt svar denna gång häller på vad det kan vara för sjukdom jag fått men nu kom dom fram till att det kan vara att jag har fått tillbaka min astma som jag hade sen lite och att jag får infektioner i kroppen och då gör astman så det blir värre än vad det egentligen blir... Så nu ska jag ta astmamedicin så fort det blir drygt att andas eller hostar och börjar det bli bättre ska jag in igen och göra ett större prov för astma och se och annars ska jag in igen och fortsätta leta fel... Fyfan va dettta är drygt, men hoppas på bättring snart iallafall!!
Och inte nog med det så ringde dom från jobbet och vill att ag skulle jobba imorgon men eftersom jag inte är ett dugg pigg så blir det inget, hoppas på att man får komma nesta vecka och jobba, saknar det och behöver pengar haha ;)
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0