Pippimössan klar!

Idag gjorde mamma klart min pippimössa, fint de! TUr att man har en mamma som kan sticka, fast hon stickar aldrig några stora saker som tröjor eller sådant, fick pippisockor av henne förra veckan haha ;) Varma och sköna!
Idag har jag ingen feber, wehåå! Men är fortfarande endå skit trött och slut för huvudet dunkar och har lock för öronen och ont i halsen och täppt i näsan... Hoppas det blir bättre nu bara! :)
Men ska släcka ner på mitt rum och sova nu, imorgon blir jag också bara hemma för mamma tycker inte jag ska iväg något fr ens det är skola på Måndag så jag kommer dit iallafall så det inte blir värre innan, men får se... Godnatt!
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0