Vad ska du göra

Hej igen på er där ute i stugorna!
Känns som det var igår jag skrev men vet ni vad? Det var faktist tre dagar sen (Tror Linn är besviken).
Idag så har jag jobbat och sen fick jag skynda mig hem och iväg igen för idag fyllde min vän Pernilla år! Så hon bjöd mig på tårta och det var riktigt gott, och var riktigt länge sen jag var hemma hos henne, var riktigt skojj!!!
Nej nu funderar faktist jag på att sova för imorgon ska jag upp och jobba igen, har sovmorgon på en halvtimme, njuter verkligen av det!! ;) Fast är så roligt att jobba, speciellt med allt roligt folk man jobbar med och med allt roligt folk som hyr skidor, får då sig åtminstånde ett gått skratt varje dag haha :)
☮♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla het brud du hitta på bild där du!!

2012-03-02 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0