Nu är det lungt

Sitter hos Robin medans han är ute och kör lite folk så han kommer nog tillbaka snart :)
Idag har det varit en kaos dag eller iallafall imorse... Min chef ringde igår och frågade om jag kunde komma och jobba idag sp jag sa ja, men när jag skulle få skjuts hem i moprse så startar inte hans bil så då går vi över till hans mamma som jobbar inärheten och hennes startar inte häller och jag får lite panik, är trött som fan efter som jag gick upp 5.30 och det kändes som jag inte visste ett dugg vad jag skulle göra så jag ringer min far som är på jobbet och han säger att jag måste försöka ringa hem och få upp någon som kan åka fort och hämta mig. Tur som det är så vaknar mamma när jag ringer så hon kommer och väl hemma så upptäcker jag att det är super bråttom men hann iallafall i tid till jobbet, skönt!
Men när jag ska från jobbet startar inte min Amazon, eller jo den startade men efter 10-15 minute, då var jag inte häller så glad och när jag kommer hem byter jag om fort och så packar ihop lite och nu sitter jag hos RObin igen, jobbar inte imorgon, Lite tråkigt, vill jobba nu när man kommit igång en dag haha och är värkligen trevligt där ute med folket som jobbar och med våra gäster haha ;)
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0