Massa mystiska saker...

Den senaste tiden har det hänt sjukt mycket oförklariga skaer hemma hos oss... Som idag när jag kommit hem så åt jag och Robin mat med min mamma sen skulle han åka och jag skulle upp på mitt rum då hör jag någon som ropar "elvira", det är med en lite flick röst och jag reagerar med att gå tillbaka och fråga vad det var eller om det  var tv? Och min mamma förstår inte alls vad jag menar och har inte hört någon som ropat... Sen berättade hon att idag när hon satt på toa så hör hon hur damsugaren startar utanför och dörren skakade... Och i tisdags tror jag, så var jag ensam hemma, då hör jag hur någon går runt och visslar på nedervåningen och så att någon går på övervåningen och när jag kommer upp ligger ett kort på mig och Robin i min säng, inget runt om det har ramlat och jag har ungifär 50cm mellan sängen och där kortet står och det ligger uppåtvänt... Har hänt en massa mer och fan va jag älskar det hahaha är faktist rikitgt sjukt mysigt även fast man inte vet vad det är, men endå lite läskigt menmen dom gör ju inge ont så :)
☮♥

Kommentarer
Postat av: linn

MYSIGT?



Händer massa läskiga saker i vårt hus också, inte fan är det mysigt i allafall!! sjuka människa! haha.

2012-02-14 @ 20:48:41
URL: http://tralalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0