Ett inlägg tillängnat Linnlarsson.

Jag kom ihåg första gången jag såg dig... Eller nej det gör jag inte men endå, du har altid varit lika ful för det min vän!
Vi har ju faktist gått i samma klass i hmm låttmig tänka... sju år om jag inte räknat fel, kan ju fråga dig? Du som är soltorgare och allt! Nu får du nått och läsa om också du som tycker jag aldrig uppdaterar, måste ju tänka "WOW två inlägg på en dag, fantastiskt! :D"
Ja, jag vet ni andra känner er nog jätte avunsjuka för att jag har en vän som Linn, och det får ni vara också!
Ja man har haft mcket fina stunder med dig och hon den där vad heter hon nu..? justja, Nico, min inte lika betydelsefulla vän. Så jag vet inte vad jag ska skriva mer men komihåg en sak, Linn larsson är ful. :)
☮♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0